Rəqəmsal Marketinq

Rəqəmsal marketinq müştərilərlə əlaqə yaratmaq, satışları artırmaq, yeni müştərilər cəlb etmək məqsədilə rəqəmsal platformalardan istifadə etməkdir.  Rəqəmsal marketinq təlim proqramımıza aşağıdakı mövzular daxildir:

 

  • Rəqəmsal marketinqin əsasları
  • Rəqəmsal marketinqin bizneslər üçün vacibliyi
  • Sosial Media Marketinq (SMM)
  • Search Engine Optimization (SEO)
  • Search Engine Marketing (SEM)
  • E-mail marketing
  • Rəqəmsal alətlərin istifadə qaydaları və tətbiqi

 

Təlim müddəti: 2 ay

 

Təlimçi: 

Ülkər Çələbiyeva 

6 ildən çox marketinq sahəsində təcrübə ilə 50-ə yaxın brendin marketinq strategiyasının həyata keçirilməsində iştirak etmiş, “Can-Pa” MMC, “166 Yükdaşıma və Logistika”, RAM holdinqin tərkibində olan “AİSCO”, “Gubre.az”, “Amart”mağazalar şəbəkəsində marketinq menecer olaraq çalışmışdır. İndiyə qədər 100-dən çox tələbə ilə, 3 ildən çox rəqəmsal marketinq (SMM, SEM, SEO) istiqamətində tədris həyata keçirir.